La mostra estarà oberta al públic a la Casa de la Cultura del 10 al 15 d’abril

Museros acull l’exposició de dones sindicalistes d'UGT PV L´Horta Nord - Camp de Túria i Camp de Morvedre. La mostra estarà oberta al públic a la Casa de la Cultura del 10 al 15 d’abril en horari de vesprades. Amb el lema "sense les dones no hi ha democràcia i sense les dones no hi ha sindicalisme" les fotografies ressalten la importància de la dona sindicalista al llarg de la història.

A l’acte d’inauguració participa la secretària general d'UGT a la comarca, Pilar Tarragón, que va ressaltar en la seua intervenció que encara hui hi ha discriminació, com per exemple la salarial, ja que segons les últimes dades les dones cobren a l'any 5.213 € menys que els homes. Una discriminació "que ens acompanya fins a la jubilació", entre altres desigualtats.

També estigueren presents l'alcaldessa del municipi Cristina Civera i la regidora d'Igualtat ,Irene Guedes Fernandez. Civera expressà que l’exposició es "homenatge merescut i una oportunitat per a reflexionar sobre la importància de la igualtat de gènere".

Per la seua part Irene Guedes Fernandez, regidora d'Igualtat, assenyalà que estes dones "foren exemple de valentia i lluita per la igualtat en l'àmbit laboral”. Emfatitzant que “aquesta exposició, enalteix el seu llegat i ens inspira a continuar avançant en la construcció d'una societat més justa i igualitària per a totes i tots".