En els 50 anys de la publicació de Nosaltres, els valencians.

A la plataforma Castelló per la llengua i la Comissió 9 d'octubre ens complau d'informar-vos i convidar-vos a participar de l'acte d'homenatge a Joan Fuster que hem preparat pel 9 d'octubre del 2012 al Teatre el Micalet de València a les 21h. L'acte es fa en record del 30è aniversari de l'aplec que, el 25 d'abril del 1982, va reunir a la plaça de bous de Castelló desenes de milers de valencianes i valencians en commemoració del 50è aniversari de les Normes de Castelló. Aquesta acte serà la cloenda de la celebració del 9 d'octubre d'aquest any.

L'acte serà conduït per Josep Manuel Casany, interpretaran els textos els actors Paco Alegre, Pilar Almeria, Francesc Anyó, Pepa Juan i Albert Iborra i finalitzarà amb l'actuació musical de Miquel Gil.

Les entrades de l'acte es podran adquirir al Centre de Cultura Octubre de València, a 5 euros.

També, telefonant al departament de Valencià de la UGT-PV (963884111) o per correu electrònic Esta dirección de correo electrónico está protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla.

Atlantis
El servicio asegurador de tu sindicato