UGT-PV Unión General de Trabajadores del País Valenciano

El cap de setmana passat es va celebrar la XL Assemblea General Ordinària del màxim òrgan de representació juvenil de la Comunitat Valenciana en la ciutat d'Ontinyent. L'Assemblea del CJCV, presidida per la companya d´Aposta Jove UGT-PV Amanda González, va aprovar per unanimitat l'Informe de Gestió dels dos anys anteriors, així com una proposta de Pla Jove per a treballar conjuntament amb l'Institut Valencià de la Joventut, amb l'objectiu que aquest document marque les polítiques de joventut dels pròxims anys en el Pais València.

La jornada del dissabte va concloure amb el comiat de Comissió Permanent 2012-2014, de la qual formava part el company d'Aposta Jove UGT-PV Juangra Martinez.

El diumenge al matí es va triar als membres del consell rector del Ivaj, a l'auditoria interna i a la nova comissió permanent presidida per David Latorre, del Consell de la joventut de Mislata i de la qual forma part el company Alex Vila, que assumirà des de la Vicepresidència l'Àrea d'Ocupació.

La comissió permanent electa aquesta composta per:
-    David Latorre del CJ Mislata.
-    Alexandre Vila d´Aposta Jove UGT-PV.
-    Laia Mauri del Bloc Jove.
-    Alejandra Bou del CJ Alacant.
-    Francisco Marco de la FEV.
-    Carlos Sánchez de JSPV.
-    Luis Martínez de NNGG.
-    Maribel Codorniu del CJ Gandía.

Des de la Coordinadora Nacional valorem molt positivament la composició de la nova comissió permanent per la pluralitat ideològica, territorial i associativa dels seus components, per que açò assegurarà un treball intens per a la joventut valenciana en el seu conjunt i celebrem l'elecció d'Alexandre Vila, ja que serà la primera vegada en els 30 anys d'història del CJCV que la joventut ugetista assumirà la Vicepresidència del màxim órgan de representació juvenil del Pais Valencià.

Atlantis
El servicio asegurador de tu sindicato