Escola de Joventut de la UGT-PV 2009. Morella, 13 i 14 de febrer

Escola de Joventut de la UGT-PV 2009. Morella, 13 i 14 de febrer Des de la UGT-PV apostem  per la participació dels i de les joves en tots els àmbits de la societat, especialment en el món del treball i en l'àmbit sindical.

Els pròxims dies 13 i 14 de febrer celebrem l'Escola de Joventut a Morella, l'escola del i les joves sindicalistes de la UGT-PV.

En aquesta edició com a contingutscentrals volem parlar de la complexitat de la crisi econòmica actual i debatre sobre les estratègies necessàries per a abordar la crisi, sabent que el col.lectiu juvenil és un dels més perjudicats, ja que aquesta provoca una eixida massiva dels i les joves del mercat laboral. Estem participant activament en les mobilitzacions davant de l'actual crisi econòmica en defensa de la protecció social i l'ocupació i de l'agilització del diàleg social i seguirem mobilitzant-nos davants d'actuacions que minven els nostres drets socials i laborals com a treballadors i treballadores, com hem fet al llarg de la nostra història.

Després de la publicació de l'Informe Joventut 2008, que s'edita cada quatre anys i que intenta facilitar un diagnòstic per a orientar les actuacions necessàries davant de les demandes i necessitas manifestades pels propis joves, constatem que malgrat s'ha incrementat la contracció estable, els índexs de temporalitat continuen estant alts i encara hi ha desigualtats de gènere importants o una creixent inmigració entre les persones joves. En parlarem, com sempre, amb l'objectiu de reivindicar les necessitas socials i econòmiques de la joventut actual.

Des de la necessitat de la participació del i les joves en la nostra organització, tractarem de l¡estructura de l'organització i dels òrgans de participació en la UGT-PV amb l'objetiu d'augmentara els índexs  de participació en la mateixa.

Escola de Joventut de la UGT-PV 2009. Morella, 13 i 14 de febrer Programa

Divendres 13 de febrer

10.00 h.
Inauguració V Escola de la Joventut de la UGT-PV

Esther Ortega Bordería
Secretària Nacional de la UGT-PV.

Joaquín Puig
Alcalde la ciutat de Morella.
Pilar Duce
Secretària de Joventut Trebajalladora de la UGT.
Cándido Méndez
Secertari General de la UGT.

11.00 h.
Respostes davant la crisi econòmica

Col.loqui amb Aurelio Martínez
President de l'Instituto de Crédito Oficial (ICO). Doctor en Ciències Econòmiques i Empresarials per la UVEG i Catedràtic d'Economia Apllicada.

14.30h.
Dinar

16,30 h.
Estructura de l'organització: òrgans de participació de la UGT-PV
Qué és un congrés?
Quins són els objectius del congressos?
Com participen els delegats i les delegades en els congressos?

Intervé:

Diana Calandín Laguia
Secretària d'Organització de la FeS-UGT-PV.

17.30h.
Dinàmica de grup: simulacre de congrés

21.30 h.
Sopar

Dissabte 14 de febrer

10,30h.
Demandes i necessitats del i les joves en el segle XXI. 25 anys d'associacionisme juvenil

Yaissel Sánchez Orta
Responsable de Joventut de la U.C. l'Alacantí de la UGT.

Germán Gil Rodríguez
Coautor de l'Informe Joventut 2008.

José Luis Arroyo Sánchez
Vicepresident del CJE.

12.00h.
Cloenda
Lucía Sanchis Pitarch
Responsable del Departament de Joventut UGT-PV.
Tino Calero
Secretari general de la U.C. Plana Alta-Maestrat.
Rafael Recuenco
Secretari general de la UGT-PV.

13.00h.
Dinar

Escola de Joventut de la UGT-PV 2009. Morella, 13 i 14 de febrer

Desde aquí te puedes descargar el cartel de la V Escola de la Joventut de la UGT-PV en formato PDF