GALERIA DE FOTOS

Este dilluns 4 de març ha tingut lloc a la casa del poble d'UGT PV, la presentació del llibre ‘¿Dónde está nuestro pan?‘ d’Abel Aparicio, i que ha estat acompanyat per la secretària de formació, ocupació i igualtat de gènere del sindicat, Pilar Mora, i la secretaria de política social, Isabel López.

¿Dónde está nuestro pan?, és un llibre de tres relats en què Abel Aparicio se submergeix, desdibuixant la frontera entre realitat i ficció, en la cruesa de la guerra civil i en el desolador ritme marcat pel franquisme en la postguerra.

Una novel·la que relata tres histories de lluita de dones de les conques mineres de León en el context de la guerra civil i el franquisme en la postguerra. Un llibre necessari, que posa llum a les vides de dones lluitadores després de tants anys de silenci.

Ábel Aparicio González va néixer a Sant Román de la Vega (Lleó) l’any 1980. Va col•laborar amb el fanzín Creatura de Illescas (Toledo) entre el 2010 i el 2014 i actualment ho fa amb el mitjà digital iLeon.com.