Convocada la cinquena edició dels Guardons Primer de Maig

23 de marzo de 2009

Convocada la cinquena edició dels Guardons Primer de Maig La Unió Comarcal de la UGT Ribera Baixa - La Safor - Vall d’Albaida, ha convocat la quarta edició dels Guardons “Primer de Maig”, en les seues categories individual i col•lectiva, adreçats respectivament a personalitats i entitats valencianes o que treballen en l’àmbit del País Valencià.

Des del dia 23 de març fins el 3 d’abril estarà obert el termini per a presentar candidatures. Les bases de la convocatòria permeten que els candidats als Guardons “Primer de Maig” siguen entitats i persones que treballen al País Valencià, o entitats i persones valencianes que realitzen la seua tasca fora de la Comunitat Autònoma.

Les anteriors edicions han premiat en la modalitat individual persones tan rellevants com el Dr. Bernat Soria, la Sra. Maria Teresa Fernández de la Vega, el Sr. Joan Lerma i el Sr. Fernando Delgado.

En la modalitat col•lectiva els premiats fins ara han sigut la Federació Valenciana de Societats Musicals, la Reial Societat Econòmica d’Amics del País, la tripulació del pesquer Francisco y Catalina i la Acadèmia Valenciana de la Llengua.

Els Guardons “Primer de Maig” pretenen reconéixer públicament els mèrits d’aquelles persones, amb caràcter individual, i el d’entitats o organitzacions que hagen destacat en el desenvolupat d’activitats i compromisos relacionats d’alguna manera amb la defensa dels interessos socioeconòmics, polítics, laborals, culturals i científics del treballadors i treballadores.

La cerimònia de lliurament dels Guardons se celebrarà el dia 22 de maig i els premiats rebran el reconeixement de la nostra organització simbolitzat en una escultura original de l’artista Josep Diaz Azorin.

Información básica Servicio de hogar familiar 2015