1 de junio de 2007

La UGT ha participat a la jornada que el Pater va celebrar sobre igualtat d'oportunitats en l'àmbit de l'administració local amb l'objectiu de proporcionar les ferramentes necessaries per a la reflexió, discussió i estudi de l'enfocament de gènere que possibilite la seua integració en l'àmbit de l'administració local.

La jornada de treball va ser inaugurada pel secretari general de la UC de la UGT-La Costera-Ribera Alta-Canal de Navarrés, Josep Esteve, qui va destacar que esta activitat naix de la voluntat pròpia del Pater en el context de treball del I Pla Comarcal d'Igualtat d'Oportunitats, i permetrà als treballadors del Pater i l'administració pública conéixer els elements clau per a una correcta aplicació de l'enfocament de génere en els seus llocs de treball.

La jornada va ser dinamitzada per l'agent d'igualtat d'oportunitats de Florida Universitària, Sandra Molines, qui va explicar conceptes relacionats amb l'enfocament de gènere, com el significat del "sostre de vidre", el concepte d'agent d'igualtats d'oportunitats, concepte de desigualtat entre gèneres, estereotips de gènere i com elaborar un pla d'igualtat d'oportunitats.

Així mateix, entre els assistents es va distribuir i es va aprofundir en el contingut d'una guia per a un llenguatge no sexista en la comunicació, titulada Dis-me com parles i et diré com penses editat per la Conselleria de Benestar Social.

Ribera, Safor, Vall d'Albaida, Costera i Canal de Navarrés

Atlantis
El servicio asegurador de tu sindicato