Matricula en Futur, Matricula en Valencià Cal que et poses en contacte amb el teu Ajuntament que és qui adjudica la matricula del teu poble (buscar el telèfon). Cal que preguntes pel Departament d’Educació. Ells t’informaran de l’Escola o Institut que s’encarrega de la coordinació dels programes d’ensenyament en valencià (què és el PEV?) o el programa d’immersió lingüística (què és el PIL?).

En el cas que no et donen resposta favorable en l’Ajuntament o l’Escola, cal que telefones al Servei Territorial d’Ensenyament de la teua província (buscar el telèfon). En el cas que ni l’Ajuntament ni la Generalitat no li atorguen plaça en valencià al teu fill o filla ací pots presentar una reclamació davant del Comissió Municipal d’Escolarització i també al Servei Territorial d’Ensenyament ja que no s’estaria complint un manament bàsic de la legislació vigent i nosaltres li ajudarem des d’Escola Valenciana a resoldre-la al seu favor i aconseguir ensenyament en valencià per al seu fill o filla.

Més informació Matricula en Futur, Matricula en Valencià

Jornadas y Actos

Colabora la

Federación de Industria Construcción y Agro