posta Jove celebra la seua IX Escola de Joventut de la UGT-PVUn any més celebrem la nostra IX Escola de Joventut, que enguany tindrà lloc els dies 19 i 20 d’abril a l’alberg Torre d’Alborache situat al mateix municipi d’Alborache (València). Una escola dirigida a delegats i delegades i afiliats  i afiliades menors de 33 anys, amb l’objectiu de crear un espai de trobada en el que els i les joves de la UGT-PV reflexionem, debatem, aprenguem i traguem conclusions al voltant dels problemes laborals i socials que ens afecten hui en dia com a joves.  Descarregar programa cartell

Aquest any l’escola tractarà sobre el paper que tenim les i els joves sindicalistes davant la greu situació que estem patint, tant a nivell social com a nivell laboral, i quines són les estratègies a seguir, per a que nosaltres siguem els que liderem el canvi que necessita aquesta societat.
A més, en els últims temps, estem vivint un descrèdit de la nostra democràcia, basat principalment en l’aparició de nombrosos casos de corrupció política que distorsionen la imatge de les institucions. Per tot açò, els i les joves sindicalistes hem de reflexionar al voltant del tema per a poder col•laborar en la regeneració del sistema, basant-nos principalment en la implicació i participació sindical i reivindicant el paper de les persones joves com a protagonistes del canvi.

El divendres de matí contarem amb la participació d’Ignacio Urquizu, sociòleg i investigador centrat en el funcionament de la democràcia i la socialdemocràcia.

Per la vesprada, es realitzaran quatre tallers centrats en l’empoderament de la joventut, el lideratge, el treball en equip i la importància del sindicalisme.
I per la nit, podrem gaudir d’un debat, on el Secretari General de la UGT-PV respondrà a totes les preguntes que les persones participants li vulguen fer en una ambient distés.

Per a finalitzar, el dissabte pel matí es gravarà un vídeo per a promocionar la pròxima assemblea de renovació de la Coordinadora Nacional d’Aposta Jove UGT-PV.

Esperem comptar amb la teua participació!