Este 17 d’abril s'ha celebrat la taula de recuperació social, per fer balanç de la gestió d'aquests anys en matèria de polítiques socials dins del marc del Diàleg Social, i a la que a assistit el secretari general d’UGT PV, Ismael Sáez, la secretària de política social del sindicat, Isabel López, i varis representants de la federació d’empleats dels serveis públics.

La Mesa de Diàleg Social de la Comunitat Valenciana, creada per la Llei de Participació i Col·laboració Institucional, és un òrgan col·legiat l'objecte del qual és impulsar la concertació i la coordinació socioeconòmica i la participació institucional i integrat per representants de l'Administració del Consell i representants de les organitzacions empresarials i sindicals més representatives a la Comunitat Valenciana. Una de de les taules de treball es la de recuperació social, que a la vegada recull submeses en les quals s’han treballat durant estos anys lleis tan importants com la Renda Valenciana d'Inclusió, la Llei de Serveis Socials Inclusius, en sanitat, l'Estratègia de Trastorn Mental Greu i el Pla d'Atenció, o en educació l'abandó i el fracàs escolar o l'assetjament escolar entre altres.

En la reunió de la taula de recuperació social també han hagut propostes de futur per a continuar treballant dins de l'espai del diàleg social; com a exemple, el compromís per part de la Vicepresidenta i Consellera d'Igualtat i Polítiques Inclusives, Mónica Oltra, d'impulsar amb els agents socials que l'increment del preu de les places concertades de gestió integral es trasllade al salari de les treballadores del sector i la millora de les seues condicions de treball, així com seguir treballant pel bon desenvolupament de les lleis aprovades.

UGT.es icono facebook icono twitter Canal You Tube SNI

Agenda UGT-PV