Actes 8M Dia Internacional de les Dones Treballadores

UGT-PV, commemora un any més el 8 de Març, Dia Internacional de les Dones Treballadores, ratificant fermament el nostre compromís amb la igualtat entre dones i homes i contra l'eliminació de totes les formes de discriminació i violència contra les dones.  Descarregar programa  Descarregar manifest

Denunciem l'actual situació d’anar cap enrere en els drets humans i la igualtat de les dones al nostre país. Els progressos aconseguits en igualtat de gènere en les dècades anteriors a aquest període  d'involució social, i les esperances d'aconseguir un millor i més accelerat avanç cap a la igualtat efectiva de les dones, no només s'han vist truncats per les polítiques de retallades socials de la despesa pública i les reformes laborals adoptades pel Govern del PP durant els últims cinc anys, sinó que a més han portat a una situació d'intolerable desmantellament de les polítiques d'igualtat i d'augment de la violència sobre les dones en tan sols un període legislatiu.

Per tot això UGT-PV entén que resulta d'imperiosa i urgent necessitat l'adopció d'unes polítiques adequades per part dels Governs que atallen aquesta situació de discriminació que pateixen les dones i  l'eliminen.

Actes

• Divendres 24 de febrer. 11 hores. Casa del Poble UGT Gandia. Organitza:  UC RIBERA, SAFOR-VALL D’ALBAIDA-COSTERA-CANAL DE NAVARRÉS. Projecció del documental “Les mamàs belgues”
  • Dijous 2 de març. 12 hores. Casa del Poble UGT Castelló. Organitza:  UJP-UGT-PV. Conferència “Dones, guerres i pau” i l’acte de lliurament de Placa Honorífica
  • Dimecres 8 de març. 11.30 hores. Casa del Poble de València. Saló d’Actes. Organitza: UGT-PV
    ACTE CENTRAL 8 DE MARÇ 2017:
    Lliurament de la Menció d’Honor a l’activitat sindical
    Lliurament de la Menció d’Honor a la trajectòria laboral dirigida cap al reconeixement de les dones
  • Dimecres 8 de març.
    Manifestació a València: dimecres 8 de març de 2017, a les 19.30h, al Parterre.
    Manifestació a Alacant: dimecres 8 de març de 2017, a les 19,30h, des de Pl. Luceros.
    Manifestació a Castelló: dimecres 8 de març de 2017, a les 19.00h, a la Pl. María Agustina.
  • Dijous 9 de març. 11 hores. Casa del Poble UGT Castelló. Organitza:  UC COMARQUES DEL NORD
    Projecció de curtmetratge i l’acte d’entrega de la Menció a la trajectòria sindical
  • Divendres 10 de març. 22.00 hores. Organitza: UC COMARQUES DEL NORD. A la Casa Social de Vilafranca. Projecció de la pel.lícula “Sufragistes”
  • Dimecres 22 de març. 10.00 hores. Casa del Poble UGT València. Organitza: FESMC-UGT-PV. Conferència “L’assetjament laboral i la prevenció de la violència”