Front al canvi climàtic. Tots comptem, tots sumem

El proper diumenge dia 29 de novembre se celebra el TERCER DIA D’ACCIÓ GLOBAL PEL CLIMA. Diferentes institucions, organizacions i col.lectius del País Valencià, entre els quals es troba la UGT-PV, hem organitzat un matí festiu i reivindicatiu amb motiu de la Conferència de les Nacions Unides sobre Canvi Climàtic (COP21), que tindrà lloc a París del 30 de novembre a l’11 de desembre.

Es tracta d’un dia de celebració ciutadana, amb una gran varietat d’activitats: tallers infantils de reciclatge i petjada de carboni, teatres per a xiquetes i xiquets, tallers d’adults per a ensenyar-se a utilizar l’energia de manera eficient i saber com gestionar la factura de la llum, etc També hi haurà tallers de manteniment de bicicletes i mercadet de productes ecològics de proximitat, així com una batucada i un passeig en bicicleta per la ronda interior de València.
Un gran dia de festa on demanarem en un manifest que els resultats de la COP21 de París siguen favorables per al Planeta Terra i els seus habitants. Que posem entre totes i tots els mitjans per tal que l’augment de temperatura mitjana del planeta siga inferior a 2ºC. Que reduïm les emissions el màxim possible, i fem junts un canvi de model de consum que supose l’equilibri necessari per a conviure amb el món que ens acull.

València pel clima. Suma la teua veu diumenge 29 de novembre.

29 de novembre de 2015, de 10:30 a 14:00. Plaça de l’Ajuntament de València

ACOSTA’T i PARTICIPA!

• Batucada
  • Taller de l'Empremta Ecològica dels aliments