L’autora Esperança Costa signarà exemplars del seu llibre. “Rosa Solbes, el periodismo insurgent" en el stand de la Fira del Llibre de la LLIBRERIA LA TRACA el proper  29 d'abril per el matíEsperança Costa i Gimeno (Gandia, 1963), autora del llibre ‘Rosa Solbes. El periodisme insurgent’, editat per la Companyia Austrohongaresa de Vapors, és llicenciada en Geografia i Història i màster en Patrimoni Cultural per la Universitat de València, però la major part de la seua trajectòria l’ha dedicada al periodisme.

Ha treballat en El País, Canal 9 i ADN, i ha col·laborat en Levante-EMV, Escuela Española, NAT i La Veu del País Valencià, entre d’altres mitjans. Va crear Periodistes, publicació de la Unió de Periodistes Valencians, de la qual va ser secretària general de 1999 a 2003. Ha estat guardonada per diversos guions de curtmetratges i és autora de les guies Gandia, ciutat ducal i La Gandia dels Borja (Institut Internacional d’Estudis Borgians).

UGT.es icono facebook icono twitter Canal You Tube SNI

Tipo de cotización y prestaciones de la Seguridad Social