UGT-PV dóna suport a la campanya “Llegir en Valencià”

El secretari d'ocupació, formació i cultura de la UGT-PV, Raül Roselló, i el secretari general de la unió comarcal de la Ribera, Safor, Vall d’Albaida, Costera i Canal de Navarrés, Juan García Agudo, van assistir el dimecres 17 de juny a la presentació de la campanya Llegir en valencià per donar suport a aquesta iniciativa impulsada per la Fundació Bromera i el diari Levante-EMV.

La UGT-PV és entitat col·laboradora d’aquesta proposta de foment de la lectura en valencià, que enguany arriba a la seua desena edició, amb l’objectiu de contribuir decisivament a la renovació i ampliació de l’èxit aconseguit en anys anteriors.

El director de la Fundació Bromera, Josep Antoni Fluixà, va recordar que malgrat les dificultats la campanya ha pogut obrir-se pas i consolidar-se amb la difusió de llibres que han aconseguit enganxar nous lectors des de la diversitat de gèneres literaris i temàtiques que s’han tocat en cadascuna de les edicions.

Així, des del diumenge dia 21 de juny al dissabte 25 de juliol, els dissabtes i diumenges, Levante-EMV i Bromera llancen una nova col·lecció titulada Llegir en valencià, paraules d´amor, que els lectors del diari podran adquirir per 1 euro.

Els llibres són en tots els casos relats curts i editats amb una maquetació fàcil de llegir i  aborden històries d'amor i desamor. La sèrie consta d'onze històries, escrites per: Joan Pla, Gemma Pasqual, Joanjo Garcia, Francesc Gisbert, Pasqual Alapont, Maria Jesús Bolta, Àngels Moreno, Vicent Enric Belda, Josep Millo, Vicent Sanhermelando i Mercè Climent.

A més, com a novetat, incorporen un poema d'amor, d'algun autor clàssic o contemporani com Vicent Andrés Estellés, Manel Rodríguez Castelló. Josep Piera, Marc Granell o Xelo Llopis. Per arredonir-ho, les portades de les publicacions compten amb els dibuixos i el disseny d’il·lustradors com Ana Juan, Josep Baixauli, Ramón Pla, Paco Jiménez o Enric Solbes.

UGT.es icono facebook icono twitter Canal You Tube SNI

Agenda UGT-PV