Actualitat cultura

Principi i final; Homenatge a Josep Lluís Domenech

Hui 28 d'abril ha tingut lloc en la seu d'UGT-PV, l'acte Homenatge a Josep Lluís Domenech, membre del Consell de cultura d'UGT-PV, militant i afiliat del sindicat.

L'acte ha comptat amb la presència del president de la Generalitat, Ximo Puig; el Conseller d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, Vicent Marzá; el Conseller d'Hisenda i Model Econòmic, Vicent Soler; el rector de la Universitat de València, Esteban Morcillo i diverses autoritats i representants del món de la cultura, que han vingut a acompanyar la família en este acte en memòria del professor i activista Josep Lluis Domenech, a què se li ha entregat el Va guardar 1er de Maig de UGT PV.

UGT PV reuneix al seu Consell de Cultura

El dilluns 16 de gener es va reunir novament el Consell de Cultura de la UGT-PV. per a presentar l’esbós del que serà l’homenatge al benvolgut Josep Lluís Doménech Zornoza. Vos recordem que Josep Lluís hi era membre del Consell així com col·laborador compromés amb el seu sindicat.

Leer más...

L’autora Esperança Costa signarà exemplars del seu llibre. “Rosa Solbes, el periodismo insurgent" en el stand de la Fira del Llibre de la LLIBRERIA LA TRACA el proper  29 d'abril per el matíEsperança Costa i Gimeno (Gandia, 1963), autora del llibre ‘Rosa Solbes. El periodisme insurgent’, editat per la Companyia Austrohongaresa de Vapors, és llicenciada en Geografia i Història i màster en Patrimoni Cultural per la Universitat de València, però la major part de la seua trajectòria l’ha dedicada al periodisme.

Leer más...

UGT PV en la entrega de Premios por la Convivencia de la Fundación Manuel Broseta

Ismael Saez, secretario General de UGT PV acudió este domingo día 15 al acto de entrega de la XXV edición de los Premios Convivencia, con los que la Fundación Profesor Manuel Broseta ha distinguido al expresidente del Gobierno Felipe González, y al expresidente de la Comisión Europea Jacques Delors, por su por su labor en favor de la Unión Europea. El acto de entrega tuvo lugar en el Palau de la Generalitat, que contó con el presidente Valenciano Ximoi Puig como anfitrión.

UGT.es Correo UGT Canal You Tube UGT TV