Cultura

La  Secretaria de Política Social i Lingüística de la UGT-PV, aposta fermament per divulgar l’ús del valencià. És per això que la nostra prioritat es  treballar en l’extensió i l’ús de la nostra llengua, i així aconseguir que aquest siga un instrument d’implicació de totes i tots els treballadors.

Cal ser conscients que com a organització amb ampli ressò social i com a part implicada i activa dins del món sòcio-cultural i sobretot laboral, hem d'assolir que el valencià siga l'eina de treball i de comunicació en tots els àmbits, doncs representem a una part important de valencians i valencianes.
C/ Arquitecte Mora, 7 - 6é. 46010 València
Tèl.: 96 388 41 40     Fax: 96 388 41 55   Contactar

UGT PV reuneix al seu Consell de Cultura

El dilluns 16 de gener es va reunir novament el Consell de Cultura de la UGT-PV. per a presentar l’esbós del que serà l’homenatge al benvolgut Josep Lluís Doménech Zornoza. Vos recordem que Josep Lluís hi era membre del Consell així com col·laborador compromés amb el seu sindicat.

Leer más...

UGT PV en la entrega de Premios por la Convivencia de la Fundación Manuel Broseta

Ismael Saez, secretario General de UGT PV acudió este domingo día 15 al acto de entrega de la XXV edición de los Premios Convivencia, con los que la Fundación Profesor Manuel Broseta ha distinguido al expresidente del Gobierno Felipe González, y al expresidente de la Comisión Europea Jacques Delors, por su por su labor en favor de la Unión Europea. El acto de entrega tuvo lugar en el Palau de la Generalitat, que contó con el presidente Valenciano Ximoi Puig como anfitrión.

Leer más...

Acord dels sindicats sobre la competència lingüística del personal públic

El Centre Cultural de La Nau ha acollit la signatura de l’Acord, presentat per Antonio Ariño, vicerector de Cultura i Igualtat de la Universitat de València. Els tres secretaris generals, Ismanel Sáez, d’UGT-PV; Vicent Mauri, d’Intersindical Valencia; i Paco Molina, de CCOO PV, han agraït la presència de partits polítics i entitats presents a l’acte, que sempre s’han caracteritzat per la defensa de la cultura i de la llengua valenciana, i han convidat la resta de sindicats que se sumen. Així mateix, han instat el Consell a la inclusió de la competència lingüística en la nova llei de la funció pública valenciana.

Leer más...

Este jueves día 12 tuvo lugar en la presentación del libro autobiográfico de Isidro Miguel “Héroes anónimos”. El acto tuvo lugar en las dependencias de UGT PV, y el autor estuvo acompañado por Ismael Sáez, secretario General de UGT PV en la mesa principal; y arropado por familia, amigos y miembros del sindicato que quisieron compartir ese momento con el autor.

El Consell de Cultura de UGT PV torna a la seua activitat

El passat 17 de novembre es va reunir novament el Consell de Cultura de la UGT-PV. El Secretari General Ismael Sáez, i el Vicesecretaria  General, de Recursos i de Cultura, Guillermo Martí, han volgut comptar amb aquest prestigiós Consell de cara a promoure esdevenidors projectes  i per a posar en marxa el merescut homenatge a Josep Lluís Doménech Zornoza, membre d'aquest Consell i orgullós col·laborar amb el seu sindicat.

UGT.es Correo UGT Canal You Tube UGT TV

Cultura