Ribera, Safor, Vall d'Albaida, Costera i Canal de Navarrés

Secretario Territorial Intercomarcal: Raül Roselló Gregori

Ser Sedes

Actualidad

Dones de UGT, pioneres en el moviment sindical reben la insignia de la Igualtat en Alzira

Enguany, l’Ajuntament d’Alzira ha volgut reconeixer les dones implicades activament en el moviment sindical en una època en què les dones es trobaven, amb més virulència que hui, amb tot tipus de frens i obstacles –familiars, socials, etc.– per a participar activament i, més encara, per a liderar la defensa dels drets laborals de les treballadores i treballadors.

Valoración de los datos del paro del mes de febrero de 2017 en en La Ribera

“Aumenta la precariedad en el empleo y en el desempleo”

Cada vez menos trabajadores reciben ayuda por subsidio o prestación por desempleo

Según las cifras publicadas por el SERVEF, el paro registrado en el mes de febrero de 2017 en la Ribera, se ha situado en 22.248 personas, es decir, 79 parados más que en el mes de enero.
Descargar informes: Costera. Vall d'Albaida, Canal de Navarrés

Pacte Territorial a la Safor

La Generalitat, la Mancomunitat, l'Ajuntament de Gandia, FAES i els sindicats UGT i CC.OO i signen l'Acord Territorial per l'Ocupació i el Desenvolupament de la comarca.
Raül Roselló, secretari interterritoerial de UGT  a la Safor ha compartit taula amb la directora general d’Ocupació i Formació del Servef, Rocío Briones; el president de la Mancomunitat de Municipis de la Safor, Salvador Femenía; l’alcaldessa de Gandia, Diana Morant; el president de la Federació d’Associacions d’Empresaris de la Safor (Faes); i els secretaris intercomarcals de CC.OO i UGT, Josep Antoni Carrascosa i respectivament, on han escenificat este matí la signatura de l’Acord Territorial per l’Ocupació i el Desenvolupament Local de la Comarca de la Safor. A l’acte també ha assistit la regidora de Polítiques Econòmiques, Alícia Izquierdo, alcaldes i edils de la comarca.

Ribera, Safor, Vall d'Albaida, Costera i Canal de Navarrés

UGT.es Correo UGT Canal You Tube UGT TV