L’acte se celebrarà a les 19 hores a la Sala Rafael Altamira al carrer Ramón i Cajal d’Alacant

El proper dijous 17 de juny la Unió General de Treballadors del País Valencià retrà homenatge a l’escultor alacantí Arcadi Blasco Pastor per la seua trajectòria. La idea va nàixer des de la Secretaria de Política Social i Lingüística que, juntament amb un equip d’intel•lectuals i de personalitats de prestigi dins del món de la cultura, com són el Consell de Cultura de la UGT-PV, va decidir per unanimitat que enguany l’homenatge se li fera a l’Arcadi Blasco.

Arcadi Blasco està considerat com l’artista plàstic alacantí viu amb major projecció internacional i a més és membre del nostre Consell de Cultura de la UGT-PV. Així, per tant, volem manifestar el doble agraïment a Arcadi, per la seua trajectòria i pel recolzament i el suport de tots aquests anys amb la tasca cultural que porta endavant el sindicat.

Des d’un primer moment, la secretaria ha volgut portar endavant la voluntat de desenvolupar totes les actuacions culturals arreu de tot el País Valencià. En aquesta ocasió, es farà a la ciutat d’Alacant, entre altres coses perquè Arcadi va nàixer a Mutxamel i perquè hi ha d’altres entitats alacantines que hi volen sumar-se a l’homenatge.

L’acte estarà conduït per la secretària de política social i lingüística, Pepa Llorca i Llinares, amb la col•laboració de la Unió Comarcal de la UGT de l’Alacantí, representada pel seu secretari general Óscar Llopis Barragán, qui intervindrà en l’acte. A més el lloc elegit és la Seu Universitària d’Alacant, doncs Arcadi compta amb una estreta relació amb aquesta institució, raó per la qual, l’acte comptarà amb la presència i la intervenció de la vicerectora d’ Extensió Universitària Sra. Josefina Bueno Alonso. També hi col•labora la direcció territorial de la Caja del Mediterráneo d’Alacant, en representació de la qual intervindrà Jaime Pablo Portes Carrascosa.

Com ja va ocórrer en altres ocasions, la secretaria compta amb el suport i els mitjans tècnics de la Fundació Pascual Tomás. Finalment, cal destacar que a l’acte es presentarà el llibre Paraules i fangs. Un llibre que compta amb una sèrie d’il•lustracions de les obres de l’Arcadi, acompanyades de poemes de Josep Lluís Doménech Zornoza i amb la col•laboració d’altres dos membres més del Consell de Cultura de la UGT-PV, Enrique Cerdán Tato i Josep Díaz Azorín. La cloenda de l'acte correrà a càrrec del secretari general de la UGT-PV, Conrado Hernández.

Tipo de cotización y prestaciones de la Seguridad Social