UGT PV en les xarxes socials

UGT-PV redes socialesUGT PV posa en marxa una campanya de presència en Xarxes Socials a través de facebook, twitter i youtube. Aquesta campanya, que arranca amb motiu del VIII Congrés ordinari del sindicat, marca l’inici de l’ús efectiu per part d’UGT PV de les xarxes socials com a resposta a les actuals necessitats de comunicació, que passen per la immediatesa i la presència activa, des d’ara i de cara al futur.

VIII Congrés

Enguany l’aposta de l’organització és obrir el Congrés, que du per lema UNIM,  als afiliats i afiliades, a la representació legal dels treballadors i treballadores, així com a la ciutadania en general. L’objectiu és que puguen conèixer de primera mà quins són els posicionaments i propostes que té l’organització de cara als propers quatre anys.

Per a açò, i des d’aquest mateix moment, es va a poder fer un seguiment dels avanços del mateix des de les xarxes socials. I és que durant aquest mes, així com els dies del Congrés, estarem presents de manera activa en les xarxes socials informant de tot allò que anem preparant així com de tot el que passe durant el Congrés.

Si vols estar al dia, pots fer-ho a través dels següents canals:

UGT-PV redes sociales

No hay próximos eventos actualmente.

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: Error validating application. Application has been deleted.
Type: OAuthException
Code: 190
Please refer to our Error Message Reference.